Bereik meer...
met minder
Welkom in ons elektronisch patiëntendossier
Automatisering
In 1, 2, 3 naar ons eerste attest...
1. Registreer je gegevens als hulpverlener
2. Kies je persoonlijke praktijkdesign​
3. Voeg een cliënt toe
Druk op de knop en ontdek jouw automatisch gegeneerde documenten
zoals attesten voor de mutualiteit, bilan, facturen, templates voor verslagen
​
Herinneringen
Met een vlotte communicatie is iedereeen geholpen.
Via de knop instellingen kies je welke tekst je passend vind om automatisch als herinneringsmail aan de afspraak te laten versturen.
Ook attesten en facturen worden gemaild met een druk op de knop. Een onbetaalde factuur? een ontbrekende handtekening op je GDPR toestemmingsformulier? Help je cliënten ook met hun administratie en verstuur een kleine reminder.
Notities
Notities digitaal, of toch liever op papier? Voor elk wat wils.
​
Voeg je notities toe aan het dossier van je client, en ze staan netjes geordend per afspraak. Ook voor papieren notities is er een plekje voorzien. Die laad je op als afbeelding